מוצר נוסף בהצלחה

פמוטי "ברבור פטיש" כסף טהור

זמינות: קיים במלאי
₪3,249.00

תיאור

פמוטי שבת רקועים בעבודת יד מכסף טהור מגלמים את השילוב המושלם

של אומנות מסורתית ועיצוב עכשווי.

הדפוסים המורכבים והתחריטים העדינים מציגים את השליטה של ​​הצורפים האומנים והמיומנים שלנו, אשר מפסלים, מעטרים, חורטים ומרקעים בכסף דבר המקנה לפמוטים את התכונות הטובות ביותר המבטיחות שימוש מיטבי לאורך דורות.

הפמוטים מיוצרים מכסף טהור 925 באיכות פרימיום, הם לא משמשים רק כחלקי יודאיקה פונקציונליים אלא גם כדגשים דקורטיביים מדהימים שמעלים את האווירה הקדושה של השבת והחג, ליצור אווירה של שלווה, רוחניות, יוקרה ואלגנטיות. 


הפמוטים מתאימים להדלקה במגוון הנרות ו/או כוסיות השמן השונות                                                

גובה: 20.5 ס"מ

משקל: 250 גרם

לחץ כאן לפמוט זהה ללא ריקוע


דגם: ציון

מוצרים שעשויים לעניין אותך
משלוח
משלוח אנחנו בשטוב עושים את המירב שהמוצר יגיע במהרה אליכם לדלת הבית. כל משלוח יטופל עד 24 שעות מרגע ההזמנה וישלח אליכם בדואר מאובטח עם שליח אישי עד לפתח הבית. זמן הגעה משוער הינו 2-5 ימי עסקים (ללא התחייבות)
פרטים נוספים
פרטים נוספים כל המוצרים שלנו הינם עבודת יד ויתכנו שינוים קלים במידה ובמשקל. מתכת הכסף האצילה לעולם אינה מישתנה ולכן אנחנו מעניקים אחריות לכל החיים על החומר בכפוף לתקנון. כל המוצרים נושאים חותם של כסף טהור 925 ולרוב גם את שם האומן. כל המוצרים נארזים בקפידה בנייר משי רך ובקופסאת מתנה, לכל מוצר מצורפת תעודת אמינות לכסף טהור ושם האומן. בכל שאלה ו/ או בקשה אנחנו פה לרשותכם אל תהססו לפנות אלינו.