מוצר נוסף בהצלחה

נטלה "ציפורה" כסף טהור

זמינות: קיים במלאי
₪3,990.00

תיאור

בעולם המהיר של היום, שבו טרנדים באים והולכים, יש משהו נצחי בטקס

של נטילת ידיים מכסף טהור 925 איכותי.

לא רק שהיא מוסיפה נופך של אלגנטיות לתהליך, אלא שהיא גם מחזיקה ביתרונות נסתרים שיכולים להעלות את חווית נטילת הידיים לרמה חדשה לגמרי.  נטלה מכסף טהור היא בעלת תכונות אנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת לשמירה על היגיינה. מעבר למעשיות שלה, הנטלה חדורה במסורת ובסמליות, ויוצרת חיבור עמוק ביותר למסורת ולמורשת היהודית.

הנטלה עשויה בעבודת יד על ידי אומנים צורפים מיומנים אשר יוצקים לכלי

מסורות עתיקות אשר מבטיחות לכלי עמידות לדורות.

מהקול העדין של המים הפוגעים בכסף ועד לעיצובים המורכבים המעוררים תחושת כבוד, כל היבט של שימוש בנטלה מכסף טהור משפר את קדושת הרגע.


פנים הנטלה מצופה זהב 14K למראה יוקרתי ומלכותי.

גובה: 9.5 ס"מ
קוטר: 10 ס"מ
משקל: 340 גרם

לחץ כאן לצפייה בסרטון


דגם: יהונתן

מוצרים שעשויים לעניין אותך
משלוח
משלוח אנחנו בשטוב עושים את המירב שהמוצר יגיע במהרה אליכם לדלת הבית. כל משלוח יטופל עד 24 שעות מרגע ההזמנה וישלח אליכם בדואר מאובטח עם שליח אישי עד לפתח הבית. זמן הגעה משוער הינו 2-5 ימי עסקים (ללא התחייבות)
פרטים נוספים
פרטים נוספים כל המוצרים שלנו הינם עבודת יד ויתכנו שינוים קלים במידה ובמשקל. מתכת הכסף האצילה לעולם אינה מישתנה ולכן אנחנו מעניקים אחריות לכל החיים על החומר בכפוף לתקנון. כל המוצרים נושאים חותם של כסף טהור 925 ולרוב גם את שם האומן. כל המוצרים נארזים בקפידה בנייר משי רך ובקופסאת מתנה, לכל מוצר מצורפת תעודת אמינות לכסף טהור , ושם האומן בכל שאלה ו/ או בקשה אנחנו פה לרשותכם אל תהססו לפנות אלינו.